SisältöpalvelutFokusMarkkinoinnin pelisäännöt
Markkinoinnin pelisäännöt
Markku Varhela, Pertti Virtanen
Fokus

Markkinoinnin pelisäännöt

Fokus Markkinoinnin pelisäännöt selvittää, miten lainsäädäntö vaikuttaa markkinointiin, sen sisältöön ja toteuttamiseen. Teoksen ydinalueena on sekä kuluttajamainontaan että b-to-b-mainontaan liittyvistä säännöksistä ja määräyksistä johtuvat oikeudet ja velvollisuudet. Fokus Markkinoinnin pelisäännöissä on markkinoinnin tekijän näkökulmasta käsiteltyinä mm.: – tavaramerkit, mallisuoja, toiminimiin liittyvät näkökohdat, domain-nimet ja tekijänoikeuteen liittyvät asiat – tuotevastuu ja tuoteturvallisuus – hinnoittelu, hinnan ilmoittaminen ja kuluttajaluotot – sähköinen kaupankäynti Teoksessa on myös mm. markkinaoikeuden, korkeimman oikeuden, korkeimman hallinto-oikeuden, kuluttaja-asiamiehen, liiketapalautakunnan ja tekijänoikeusneuvoston päätöksiä kommentoituina. Lisäksi käytössäsi on eri instanssien antamia markkinointia koskevia sääntöjä, ohjeita ja periaatteita.

Hinta sisältää yhden henkilökohtaisen käyttäjälisenssin palveluun vuodeksi. Verkkokaupasta voit tilata lisenssin yhdelle käyttäjälle. Ota yhteyttä myyntiimme, jos olet kiinnostunut useamman käyttäjän lisenssistä.

Tilaus on kestotilaus, joka uusiutuu vuosittain. Tilauskauden vaihtuessa voit halutessasi katkaista tilauksen.

Hinta 180,00 € + alv / 12 kk
Fokus

Fokuksessa on kymmeniä digitaalisia hakuteoksia juridiikasta, taloushallinnosta ja verotuksesta. Kun lainsäädäntö muuttuu ja saadaan uutta oikeuskäytäntöä, teoksia päivittävät omien erikoisalojensa johtavat asiantuntijat - saat aina tuoreimman tiedon.